Avstralija, migracija in turizem Seznam forumov Avstralija, migracija in turizem
Izmenjava mnenj, izkušenj in podatkov pri migraciji v Avstralijo, Novo Zelandijo in tudi ZDA. Dobrodošli pa so tudi popotniki in turisti, ki so ali pa nameravajo potovati po Avstraliji, Novi Zelandiji in ZDA.
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Malo (za hec) o strežnikih - razdeljeno by admin

 
Ta forum je zaklenjen: ne moreš urejati, pošiljati ali odgovarjati na sporočila.   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Avstralija, migracija in turizem Seznam forumov -> Splošna debata
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
rudi



Pridružen/-a: 15.03. 2007, 18:23
Prispevkov: 346

PrispevekObjavljeno: 25 Avg 2011 05:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

arctus je napisal/a:
Saj službe imamo, sam kaj ko so plače premajhne Sad

Cak, a ni teb delodajalec tu v AU ponudil business sponsorship, pa si odklonil ker uporabljajo Windows ne Linux something?
Ce si odsel na good termih, jih lohka probas poklicat pa povprasas ce je ponudba mogoce se vedno aktualna?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
arctus



Pridružen/-a: 20.12. 2008, 16:00
Prispevkov: 257

PrispevekObjavljeno: 25 Avg 2011 10:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ves da sem celo to ze razmisljal. Sam bi moral priti downunder, se mu pokazat na ponovnem razgovoru. To si pa trenutno ne morem privoscit. Sej ce bi imel dovolj velik budget, bi sel downunder kot turist in se (ponovno) prijavil pri agentih ter hodil po razgovorih. Glede na to, kar sem dozivel v firmi v kateri sem delal parttime, full manjka specializiranih ljudi. Razumljivo so ljudje raje zunaj na soncu s pivom v roki kot doma za racunalnikom. Mi k imamo pa mrzle zime smo pa zato vec doma in posledicno dobimo vec izkusenj za racunalnikom. Jaz sem recimo s svojim znanjem ze navdusil svojega delodajalca a kaj ko mi ni imel kaj dat za delat, da ne omenjam, da sem po 14dneh spoznal, da sem sposobnejsi od svojega sefa. Zal mi je, da sem prepozno odkril, da ima Sydney tudi svoj linux user group. Moral bi ze prvi mesec tja na meeting, da bi se spoznal s pravimi ljudmi, ki bi mi mogoce znali poiskati pravega delodajalca. Vse se vrti okoli denarja, trenutno pac ne vidim opcije brez denarja urejati cesarkoli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rudi



Pridružen/-a: 15.03. 2007, 18:23
Prispevkov: 346

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2011 12:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

arctus je napisal/a:
Ves da sem celo to ze razmisljal. Sam bi moral priti downunder, se mu pokazat na ponovnem razgovoru. To si pa trenutno ne morem privoscit. Sej ce bi imel dovolj velik budget, bi sel downunder kot turist in se (ponovno) prijavil pri agentih ter hodil po razgovorih. Glede na to, kar sem dozivel v firmi v kateri sem delal parttime, full manjka specializiranih ljudi. Razumljivo so ljudje raje zunaj na soncu s pivom v roki kot doma za racunalnikom. Mi k imamo pa mrzle zime smo pa zato vec doma in posledicno dobimo vec izkusenj za racunalnikom. Jaz sem recimo s svojim znanjem ze navdusil svojega delodajalca a kaj ko mi ni imel kaj dat za delat, da ne omenjam, da sem po 14dneh spoznal, da sem sposobnejsi od svojega sefa. Zal mi je, da sem prepozno odkril, da ima Sydney tudi svoj linux user group. Moral bi ze prvi mesec tja na meeting, da bi se spoznal s pravimi ljudmi, ki bi mi mogoce znali poiskati pravega delodajalca. Vse se vrti okoli denarja, trenutno pac ne vidim opcije brez denarja urejati cesarkoli.

Tole z znanjem pa kolk smo mi boljsi je bullshit, totalno generaliziranje.
Sicer pa, ce ti doelodajalec nima kaj za delat dat, pomeni no cash, zakaj bi te pa firma polj mela, don't get it? Jaz moram kasirat 40ur na teden stranki, vse manj je izguba in te kaj hitro odslovijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kaalen



Pridružen/-a: 10.03. 2007, 20:12
Prispevkov: 577
Kraj: Brisbane

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2011 06:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

arctus upam da tega ne bos vzel prevec osebno... ampak ves, tebe je najbolj ego zjebu
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
arctus



Pridružen/-a: 20.12. 2008, 16:00
Prispevkov: 257

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2011 08:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaalen je napisal/a:
arctus upam da tega ne bos vzel prevec osebno... ampak ves, tebe je najbolj ego zjebu


Eh kaalen, ne jemljem osebno. Generaliziram zato, ker sem imel taksne izkusnje na delovnem mestu pri tistem podjetju. To, da Windows administrator, ker ne zna resiti problema, resetira server, je zame nesprejemljivo in ne ce njegov sef to odobrava, je slab sef. In ce sodelavci ne kazejo posluha za to, da zelis priti zadevi do dna in resiti problem, potem jaz hitro izgubim motivacijo. Se pa to pogosto dogaja tudi v Sloveniji. Ljude vedo, da zadeve delujejo slabo a se ne spravijo analizirati tezave, raje resetirajo streznike in sprejmejo prekinitev storitve kot nujno zlo. Potem so pa pod stresom Smile Cist po nepotrebnem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Adelaide 495
Administrator foruma


Pridružen/-a: 18.10. 2009, 14:01
Prispevkov: 85

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2011 14:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

arctus je napisal/a:
Ljudje vedo, da zadeve delujejo slabo a se ne spravijo analizirati tezave, raje resetirajo streznike in sprejmejo prekinitev storitve kot nujno zlo. Potem so pa pod stresom Smile Cist po nepotrebnem.


Hehe, Arctus, pa v čem je problem? Ma, 'reset' reši 90% problemov, ostalih 10% pa rešiš s 'formatom'. V primeru, da pa tudi to ne pomaga pa je seveda skrajni čas, da stranka nabavi nov sodobnejši strežnik. Mi pa gremo hitro na eno hladno pivce, pa BBQ in življenje je lepo. (Pa čisto prekratko, da bi se ubadal z enim je...im strežnikom). Very Happy Very Happy Very Happy .

P.S. To je malo za hec, da ne bo hude krvi. Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
arctus



Pridružen/-a: 20.12. 2008, 16:00
Prispevkov: 257

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2011 17:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heh, se spomnem, sva sla z adminom v Sydneyu k njemu domov v nek zaliv veslat s colnom in je pustil telefon v avtu. Ko sva prisla nazaj je pogledal zgresene klice in rekel "oh, shit". Poklical nazaj in narocil nekomu naj gre v server room in resetira server, da bo pol vse OK. In je resil problem. Tako je verjetno v javni upravi pri nas, kjer admini samo podpisujejo narocilnice in klikajo z misko po GUI-ju, kar znajo, kar pa ne, pa narocijo zunanje izvajalce in prepricujejo svoje sefe, da je tako nujno potrebno, ker sami niso kvalificirani za opravljanje takega tezkega dela, ker nimajo certifikata. Sam opazam sedaj to na lastni kozi, strah in trepet ljudi nad 45, ko se pojavi nekdo, ki lahko dokaze sefu, da je ga njegovi podrejeni nategujejo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kaalen



Pridružen/-a: 10.03. 2007, 20:12
Prispevkov: 577
Kraj: Brisbane

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 00:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdej si pa mal hecen arctus... resetiranje streznika je step 2. Cisto standarden postopek... ce v 5-10 minutah ne mores resiti problema k povzroca outage (torej je sistem ze itak usut) na spletni strani ki ima recimo 1.5 milijona hitov na dan... bos resetiral in se sele na to delal root cause analysis. Ker analizirat kaj hudica je narobe lahko traja ure ce ne dneve in v tem casu si pac ne mores privoscit downtima da bos to studiral zakaj je cpu na serverju 100%. Govorim iz prakticnega primera ko smo mel problem in je trajal 4 tedne da smo ugotovil kaj je teoreticno narobe in se nadaljne 4 tedne da smo dobil ustrezen patch od vendorja. Nas hosting provider je imel narocilo da naredi 5 standardnih korakov da poskusi resit problem brez reseta, da nas takoj obvesti preko on-call mobitela... ce ne pomaga, reset. Pa obicajno mas itak big ip F5 appliances pred serverji da balansirajo.

Pa zdej vem da bos skocu v luft in reku da se to dogaja samo na windows serverjih... haha, problem je bil v aplikaciji in ne v strezniku.

Tko da mogoce svoj smartass ego malo pogladi navzdol ker ocitno don't know everything there is to know. In pri takih velikih sistemih je fokus na business (uporabnike) ki rabijo da nekaj dela ne pa fokus na enega geeka ki bi mu ponos malo zrastu ce bi ugotovil v kateri vrstici kode ga aplikacija serje ce bi mel moznost prckat po serverju v nedogled.

Sej res da kdaj naletis na delovno okolje kjer niso experti... smo sli vsi cez to. Mene to ni ustavlo da sem delala tam pa jih poskusila izobrazit. Ko se mi ni dalo vec sem sla pac drugam... sam moj profesionalni respekt v Avstraliji je do takrat ze malo zrastel. Pa s casom itak ugotovis da ni point v popolnosti delovnega okolja ker tega pac ni - pac pa je fora v stremenju k konstantnemu izboljsevanju in tukaj lahko res zacvetis ce znas pravilno pristopit k temu da folk izobrazis. S tem da reces da je sef budala in vsi ki nekaj delajo po nekem vzorcu idioti... ne bos prisel nikamor. Ti si ziv dokaz da je temu tako. Imel si sanso pa te je ego zjebu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
arctus



Pridružen/-a: 20.12. 2008, 16:00
Prispevkov: 257

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 17:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaalen, to, da ti crkne streznik in zaradi tega trpijo uporabniki kaze na to, da nimas urejen fail-over. In za kriticne situacije, ker pomeni 5-10 downtime ze nekaj zelo resnega, je kaj takega nujno potrebnega. Tako da ja, resetiras streznik, ce je edini za to storitev in ne ves kaj naredit. Jaz sem izpostavil primer, kjer se adminu to dogaja redno in namesto da bi analiziral problem, vedno resetira, ...vedno. Sem delal v okolju, kjer je bila zahteva 99,99999% uptime (5 devetk!) in vem veliko what there is to know in imam smartass ego, ker mi ga do sedaj se noben ni uspel zbiti, tvoj post pa se najmanj.

lp,arc
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kaalen



Pridružen/-a: 10.03. 2007, 20:12
Prispevkov: 577
Kraj: Brisbane

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 21:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...in na zalost se vedno cepis v sloveniji.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
rakusj
Gost





PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2011 03:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj se naceloma ne bi oglasal ampak tale me je pa res pogrela.
Arctus, spominjas me name ko sem imel 25 let in mislil da vse vem o IT-ju....tam nekje do 30 sem spoznal koliko ne vem in danes posledicno gledam na stvari drugace.

Mislim da si sam v vec postih napisal da je bila odlocitev da se vrnes v Slovenijo napacna, sam pa dobivam obcutek da ti tudi tukaj ni bilo prav fino, ce tako kritiziras in hkrati dajes vtis da bi se ti morali vsi klanjati.
Predlagam malce skromnosti in zavedanja da je IT vedno v sluzbi businessa in temu primerno je vcasih treba odreagirati in , kot je rekla ze kaalen, ne debugirati tja v tri dni za priznanje,ki ti ga potem priznajo ostali stanovski kolegi.
Sam sem prisel v AUS z dobro podlago iz Slovenije in skromnostjo,ki pritice ustvarjanju kariere v novem okolju, kar me je v manj kot enem letu pripeljalo do sponzorske vize, dobrega imena pri strankah in polozaja ki mi ustreza.
Drznil se bom trditi da si pameten ,ampak zal imam hkrati obcutek da sam mislis da si najbolj pameten. Osebno poznam tako Rudija kot kaalen in oba sta v mojih oceh strokovnjaka na svojem podrocju, kar pa je se bolj pomembno,sem o obeh slisal da sta team playerja,kar je tisto kar IT v AUS potrebuje....strokovnjake ki znamo delati skupaj.

Res ti zelim, da ti uspe vrnitev v AUS, a s takim odnosom se ti zna zgodba ponoviti.
It is not what you know, but what you know that you don't know Wink

Bi se pa obregnil se na tvoj "99,99999% = 5 devetk" podatek s katerim si se pohvalil.Sam ze nekaj let delam veliko na business continuity v IT industriji in termin 5 devetk pomeni 99,999% in v praksi je to malce preko 5 minut izpada na letni ravni. Tvjoih 99,99999% pa bi bilo 7 devetk oziroma dobre 3 sekunde,kar pa v vseh letih nisem zasledil se NIKJER.
Kar zelim povedati je, da gre verjetno za tipkarsko s tvoje strani, ampak preden napadas vse okoli sebe kako nicesar ne vemo si priznaj da si tudi sam zmotljiv (nam ne rabis, mi to ze vemo).
Nazaj na vrh
PeterPan
Gost





PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2011 07:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bom dodal še svoj lonček:
Sam se sicer večinoma ukvarjam z razvojem in infrastrukturne zadeve jemljem bolj kot nujno zlo, vendar zagotavljati zanesljivost "99,99999% = 5 devetk" je znanstvena fantastika. V to številko moramo namreč upoštevasti tudi:
-napake v programski opremi samih applikacij, ki živijo na strežniku. Ko uporabnik zadane bug se to tudi šteje v downtime
-napake v strojne opremi(naj poskuša kdo izračunati koliko strežnikov bi potrebovali za razpoložljivost 0,9999999 Smile )
-četudi imamo ustrezno farmo, se ob padcu posameznega podsistema vedno nekaj zahtevkov izgubi.

Tudi močno dvomim, da je v sloveniji podjetje, ki resnično potrebuje tako razpoložljivost. Po preprosti cost/benefit analizi je to daleč pre-drago.

Mogoče se je to zapisalo v pogodbe kakemu analitiku ali uradniku, ki je pripravljal razpis in je na faksu ravno poslušal kakšno predavanje na to temo.

Niti približno ne namigujem na koga osebno, vendar poznam pa tudi kar nekaj samo-imenovanih "specialistov". Po parih dneh skupnega dela, sem ugotovil, da so kvečjemu specialisti v primerjavi s preostalim svojim znanjem. Itak pa razen v zares ogromnih podjetjih zaradi narave interdisciplinarnih projektov nekih res globokih specialistov preprosto ni. Nihče ne bo nekomu plačeval ogromne denarje, da se bo stalno izobraževal in bo nato svoje znanje prodajal/uporabil kvečjemu kak dan v mesecu.

Vsak sprejema svoje odločitve in nosi njihove posledice. Kdaj pač ne gre vse po načrtih. Vseeno pa ne smemo obtoževati nekoga, ki je poskušal iti po drugačni poti. Nekaterim se to močnoi poplača.

Če je v konkretnem primeru problem denar, je dobrih možnosti že v evropi verjetno precej več kot v avstraliji.
Nazaj na vrh
goli
Gost





PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2011 08:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hej Arctus dihaj malo.
Opomnil bi te, da preden kakšne stvari komentiraš se o njih prepričaj. Obregnil bi se na tvoje komentarje o adminih v javni upravi. Tudi tu nekaj vemo o IT-ju in naše poznavanje področja sega precej dlje kot do tipke za reset. Posedovanje certifikata pa samo po sebi ni pogoj za uspešno rešitev problema. Me pa seveda čudi to, da pri tvojem znaju in sposobnostih životariš v SLO.

Obenem izkoriščam priliko in naprošam IT-jevce kateri so že dol za kakšno uporabno informacijo s tega področja. Predvsem me zanima kakšna finta v zvezi z iskanjem službe. V kratkem se namreč selim dol in bi bil zelo hvaležen za kakšno informacijo.

Lp
Nazaj na vrh
kaalen



Pridružen/-a: 10.03. 2007, 20:12
Prispevkov: 577
Kraj: Brisbane

PrispevekObjavljeno: 10 Sep 2011 07:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Goli... dalec najboljsi naslov za iskanje sluzbe je seek.com.au. Sicer je veliko oglasov dupliciranih in veliko jih je samo resume fishing ampak se zmer dobro. Ko bos enkrat kle se prjav na razgovore in pejd v akcijo, jezika ne sparat pa bo. Ce pa takoj ne dobis na svoji stopnji sluzbe se splaca it kaksen korakec nazaj in zacet tam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
goli
Gost





PrispevekObjavljeno: 12 Sep 2011 07:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala Kaalen!

Nazadnje urejal/a goli 12 Sep 2011 07:15; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Ta forum je zaklenjen: ne moreš urejati, pošiljati ali odgovarjati na sporočila.   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Avstralija, migracija in turizem Seznam forumov -> Splošna debata Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.