|
Avstralija, migracija in turizem Izmenjava mnenj, izkušenj in podatkov pri migraciji v Avstralijo, Novo Zelandijo in tudi ZDA. Dobrodošli pa so tudi popotniki in turisti, ki so ali pa nameravajo potovati po Avstraliji, Novi Zelandiji in ZDA.
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mim
Pridružen/-a: 06.12. 2010, 20:12 Prispevkov: 47 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: 04 Sep 2014 08:32 Naslov sporočila: nakup prvega avta |
|
|
Živjo,
Vsi ste morali dati tudi to 1x čez, ko ste začeli svoje življenje DU...in da nebi ponavljal po nepotrebnem istih napak me zanima na kaj bit previden pri nakupu rabljenega avta. Predvsem me zanima znamka (ker sem slišal da so evropska vozila bistveno dražja za vzdrževanje je bolje potem kupit japonsko ali korejsko) in kakšni so stroški vzdrževanja oz. registracije? ker pri nas kar ima motor čez 2.0 je sila drago zavarovanje in cestnina, DU pa so hitro vsi motorji čez 2.0 ali celo čez 3.0. predvsem me zanima stroškovno, da si ne zagrenim na začetku življenja s čimer ni potrebno (da nebi bilo pomote nisem tipičen slovenc, ki gleda na znamko oz. da ima lep in boljši avto od sosedovega)
Ima morda kdo izkušnje kako je s tem pri motorjih? za prvo prevozno sredstvo je še vseeno ugodnejši
Hvala za nasvete in deljenje vaših izkušenj
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sašo77
Pridružen/-a: 11.02. 2012, 00:48 Prispevkov: 37 Kraj: GOLD COAST
|
Objavljeno: 04 Sep 2014 09:50 Naslov sporočila: Re: nakup prvega avta |
|
|
mim je napisal/a: |
Živjo,
Vsi ste morali dati tudi to 1x čez, ko ste začeli svoje življenje DU...in da nebi ponavljal po nepotrebnem istih napak me zanima na kaj bit previden pri nakupu rabljenega avta. Predvsem me zanima znamka (ker sem slišal da so evropska vozila bistveno dražja za vzdrževanje je bolje potem kupit japonsko ali korejsko) in kakšni so stroški vzdrževanja oz. registracije? ker pri nas kar ima motor čez 2.0 je sila drago zavarovanje in cestnina, DU pa so hitro vsi motorji čez 2.0 ali celo čez 3.0. predvsem me zanima stroškovno, da si ne zagrenim na začetku življenja s čimer ni potrebno (da nebi bilo pomote nisem tipičen slovenc, ki gleda na znamko oz. da ima lep in boljši avto od sosedovega)
Ima morda kdo izkušnje kako je s tem pri motorjih? za prvo prevozno sredstvo je še vseeno ugodnejši
Hvala za nasvete in deljenje vaših izkušenj
Lp |
Najbolje je vzeti Holden ali Ford avti so poceni in tudi vzdrževanje je poceni. Ko kopuješ avto mora imeti RWC kar je kakor pri nas tehnični pregled.Najvažneje je da avto ne kuha in ne pušča olja ker to tukaj je kar normalno .In pa če kupuješ avtomatika pazi da ne zdrsuje.
L.P. Saso |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kaalen
Pridružen/-a: 10.03. 2007, 20:12 Prispevkov: 577 Kraj: Brisbane
|
Objavljeno: 04 Sep 2014 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
Registracija gre tu v vseh zveznih drzavah (ce prav vem) na cilindre in ne na kubikazo motorja... torej 4 cilindri je najbolj cheap (~$400/leto), 6 cyl malo drazje in 8 cyl najdrazje. Tipicen low budget avto novejsega letnika bo 4cyl. Kar se tice evropskih avtomobilov se res smatrajo za bolj prestizne (BMW, mercedes etc) tako da je mogoce bolje ce si za prvi budget avto izberes kaksno azijsko (korejci, toyote...) ali lokalno firmo (holden, ford).
Ko kupujes pazi na to da dobis road worthy certificate (RWC), ki je uradno obvezen in ga mora urediti prodajalec. RWC je osnovni tehnicni pregled ki ti da neko potrdilo da je avto priblizno tehnicno izpraven. Druga stvar ki jo lahko preveris je to da avto ni financiran ker registracijski certifikat ne dokazuje lastnistva in ne potrjuje tega da avto ni pod lizingom. Za ultra poceni avte tega niti ni treba ce prodajalec vsaj priblizno izgleda legit, ce pa kupujes kaj drazjega pa je mogoce pametno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skipper
Pridružen/-a: 03.03. 2012, 18:11 Prispevkov: 92 Kraj: Sunny Coast
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 10:57 Naslov sporočila: |
|
|
Hej.
Jaz sem 3x do zdaj kupoval. 2x prek dealerja (najbolj ziher, ker ves, da je papirologija postimana in ponavadi lahko iztrzis se garancijo, a je malo drazje) in 1x od privat prodajalca.
Absolutno odsvetujem evropske avte. Sem imel na Peugeotu 307SW malo lufta v sprednjem levem ball jointu...so menjali na original servisu (pri Toyota dealerju, kjer sem rabljen avto kupil, namrec niso znali tega izvest:)) oba ball jointa (kugle) in obe control arms (roke)...1500 AUD Sem se samo smejal, ko sem videl ta racun (nisem ga rabil jaz krit, ker sem ob nakupu prek dealerja dobil 3 letno garancijo). Zdaj bo pocasi 2 leti, kar ga imam, tako da gre med oglase, ker ga ne mislim vzdrzevat, ko bo garancije konec .
Sicer pa bi jaz najbolj priporočal toyoto. Na vsakem eku jo znajo pošraufat, rezervne dele majo povsod, pa kvaliteta je kar na visokem nivoju. Odsvetoval bi Holdne...od vsakega mehanika slišiš, da so narjeni za maksimalno 5 let...sem pa ze slisal, da menjavajo vodne pumpe na 3 leta, blok motorja na 5 let... Sicer ti bojo holdna tud znali povsod popravit in deli so na voljo...pa vendar.
Kot so ti ze povedali, ce kupujes privat, pazi na RWC. Ce kupujes v Victoriji, avta brez RWC sploh ne moes registirat na svoje ime...tak da ga moes potem sam it delat, kar zna bit problematicno. Za QLD sicer avta niti ne smejo prodajat, brez da RWC prej naredijo, razen ce se avto prodaja "as is", torej kao za dele. Za ostale state-e ne vem, a so vse info dostopne online... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rudi
Pridružen/-a: 15.03. 2007, 18:23 Prispevkov: 346
|
Objavljeno: 08 Sep 2014 23:09 Naslov sporočila: |
|
|
Obvezni moras preveriti ali avto ni pod leasingom ali finance (PPSR check). Kot ja Kaalen rekla, ce kupis avto to se ne pomeni da je actually tvoj (ja weird ane) .
http://www.ppsr.gov.au/Pages/ppsr.aspx
Ce kupujes drzji avto ti svetujem da uredis profi neodvisnega inspektorja da pregleda avto in dobis zraven lahko tudi certificat da ni pod finance, da je ODO reading OK etc..
Jaz sem uporabil tele in bil zelo zadovoljen. Cena je okrog $200-$400 AUD, odvisno kjero opcijo izberes.
http://www.stateroads.com.au/
Evropski avti so dragi tukaj in tudi vzdrzevanje. Jaz sicer imam nemce v garazi, ampak imam dobrega mehankarja ki skrbi za moje avte ze dolga leta in vse dele sam uvozim iz USA ali UK. V mojem primeru ni vzdrzevanje nic drazje kot od kakega korejce etc... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mim
Pridružen/-a: 06.12. 2010, 20:12 Prispevkov: 47 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: 13 Sep 2014 10:40 Naslov sporočila: |
|
|
super, hvala za vse uporabne nasvete. Evo jaz sm pa gledal holden astro ali barino, ker ima 1.4 motor z mislijo, da bo ugodno zavarovanje,hehe
Glede financiranja oz. leasinga je tudi v au omejitev koliko je lahko najstarejše vozilo financirano? npr. v slo je bilo do (men se zdi) 7let star si lahko imel leasing za starejše pa že ne. In bi preprosto se tem izognil, če kupim starejše vozilo sej verjetno vozila za cca 3.000aud nimajo več financiranja. Pa še eno vprašanje npr. kupim vozilo pri trgovcu z rabljenimi lahko vse potrebno uredim pri njem, da je vozilo ze takoj za na cesto (tablice,registracija, prometna).
Hvala in lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kaalen
Pridružen/-a: 10.03. 2007, 20:12 Prispevkov: 577 Kraj: Brisbane
|
Objavljeno: 14 Sep 2014 00:57 Naslov sporočila: |
|
|
Mas tudi kaksne "loan sharke", ki organizirajo posojila za tiste ki so malo bolj svoh z budgetingom ampak praviloma imas prav... cheap starejsih avtov se valda ne splaca financirat oz. financiranje ne bo lizing ampak klasicni kredit ki ni zavarovan z avtom... skratka noben ne bo sel zaplenit stare kiste od avta za par tisoc dolarjev.
Nimam pojma a lahko pri dealerju vse na enem mestu zrihtas ampak verjetno ja. Drugace je pa tudi brez dealerja postopek strasno preprost. Tablice naceloma ostanejo na avtu celo zivljenje, prometnih nimamo. Vse kar rabis je roadworthy certifikat in en obisk na transport officu kjer z izpolnjenim obrazcem prepises registracijo na svoje ime. Prodajalec ne rabi it s teboj, ampak samo predcasno izpolneta tisti obrazec ki ga lahko mimogrede potegnes z interneta. Imas 14 dni casa da to uredis, vmes lahko avto vozis brez problema, ce registracija se ni potekla. Ko gres na transport office ne bodo gledali avta (ala tehnicni) ampak samo obrazce, razen v izjemnih primerih.
Obrazci in postopki za prepis:
http://www.qld.gov.au/transport/registration/transfer/index.html
Ocena stroskov registracije:
https://www.service.transport.qld.gov.au/eQuote/eQuote.jsp
Note: zgornji podatki veljajo za QLD ampak verjetno je tudi v drugih statih zelo podobno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mim
Pridružen/-a: 06.12. 2010, 20:12 Prispevkov: 47 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: 20 Sep 2014 06:58 Naslov sporočila: |
|
|
super, hvala se 1x za vse informacije ter uporabne linke.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|